CKX tovert ijssalon de Potter om tot een gedigitaliseerde onderneming

De Potter, met vestigingen in o.a. Genk en Neerpelt, is al jarenlang gevestigde waarde in Bree en omstreken. Al sinds 1926 is het ijssalon een toonbeeld van vakmanschap, smaak en traditie. Vandaag de dag is het de vijfde generatie die zijn klanten verwent met dagvers ijs volgens een geheim recept, heerlijke chocolade en stijlvolle geschenken. Overtuigd dat een doordachte digitalisering zijn bedrijfsprocessen kon optimaliseren en moderniseren, heeft De Potter de expertise van CKX opgezocht.

Om de dagelijkse activiteiten te stroomlijnen, ontwikkelde CKX een intranetsysteem op maat. Met dit systeem kunnen de zaakvoerders makkelijk accounts aanmaken, seizoensarbeiders managen, belangrijke documenten - zoals geheime ijsrecepten - veilig opslaan, en hun voorraad beheren. Dit systeem spitsten we volledig toe op de unieke behoeften van De Potter, inclusief hun moderne huisstijl. Een hele verbetering tegenover een tijd waarin alles gewoon via WhatsApp werd doorgestuurd en geregeld.

Bij CKX begrijpen we als geen ander dat elke onderneming, ongeacht of het een traditioneel familiebedrijf of een opkomende start-up is, zijn eigenheid heeft. Dit drijft ons om oplossingen op maat te bieden die anticiperen op de huidige bedrijfsbehoeften en klaar zijn voor toekomstige uitdagingen. Ons ervaren team, met expertise in zowel websitebouw als digitaliseringsstrategieën, hielp zo om het dagelijkse reilen en zeilen van De Potter te transformeren naar een vlekkeloos proces.

Klaar om je klanten online te begroeten?

Neem contact op